چه نوع بیمار از شر دیالیز؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه نوع بیمار از شر دیالیز؟

چه نوع بیمار از شر دیالیز؟ بیماران دیالیز آغاز شده واقعا می خواهید بدانید که اگر آنها می توانند از شر دیالیز. ممکن است که به از بین بردن دیالیز، اما این بدان معنا نیست که همه بیماران می توانند دیالیز اجتناب کنند.

چه نوع از بیمار می تواند از شر دیالیز؟

برخی از بیماران تنها با شروع دیالیز، اما دشوار است برای آنها را به جلوگیری از دیالیز. با این حال، برخی از کسانی که شروع دیالیز برای چندین سال، هنوز هم ممکن است برای آنها را به خلاص شدن از شر دیالیز.

خب، چه عوامل دیالیز تاثیر می گذارد؟

برخی از بیماران مبتلا به اورمی باید برای شروع دیالیز با توجه به عوارض حاد. پس از دیالیز، بیماران نیاز به یک آزمایش برای اندازه گیری عملکرد کلیه به دیدن اگر آنها این فرصت را به خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد. به طور کلی، پس از یک دوره از بیماران دیالیزی آنها یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز، به خصوص برای کسانی که با پیشرفت حاد بدون کم خونی شدید دارند. پس از چند روز از دیالیز، ممکن است برای آنها برای از بین بردن دیالیز. است که، اگر عوارض آن می تواند به خوبی به کار گرفته، دیالیز می تواند موفقیت اجتناب شود.

علاوه بر این، اگر سلول های کلیه آسیب دیده است، شما باید درمان آن را تعمیر کنند. اگر ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن می توان کاهش داد، عملکرد کلیه خود را همچنین می توانید بهبود یافته است. سپس بار دیالیز می توان کاهش داد و یا حتی اجتناب شود.

با این حال، پس از یک دوره درمان، شما نیاز به مجدد عملکرد کلیه خود را. آیا برای دیالیز هم مطمئن نیستند. پس از درمان موثر، ممکن است که شما می توانید از شر دیالیز است.

یک درمان موثر برای بیماران دیالیز چیست؟

درمان موثر باید قادر به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه باشد. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه درمان از بین بردن سموم. در این روش درمانی رفتار بیماری های کلیوی از ریشه. این است که، آن را حذف سموم خون درمان تمیز قبل از درمان بیماری کلیه. زمانی که کلیه ها آسیب دیده، خون آلوده. در این وضعیت، مقدار زیادی از مواد سمی باعث پاسخ ایمنی التهابی و سلول های آسیب کلیه سپس فوق العاده ذاتی است. بنابراین، وجود خواهد داشت تعدادی از علائم.

درمان از بین بردن سموم نظر گرفته شده است برای پاک کردن خون و درمان بیماری های کلیوی اساسا. این شامل یک سری درمان های طب چینی مانند حمام پا، سوپ دارویی، مخلوط مای کانگ، بخار درمان و فتیلهگذاری درمان، و غیره یک محیط تمیز و خون تغذیه می تواند ارائه شود، خوب برای بهبود عملکرد کلیه است.

پس از یک دوره درمان بین بردن مواد سمی، فشار خون خود را ممکن است پایدار، حجم ادرار را می توان افزایش، کاهش اشتها می تواند بهبود یافته، خارش پوست می تواند متوقف شود و کیفیت خواب می تواند بهبود یافته است. شما احساس می کنید بسیار بهتر از قبل.

دیالیز ممکن است اجتناب شود و آن است که تنها درمان برای بیماران کلیوی نیست. با درمان از سموم از بین بردن، شما می توانید دیالیز جلوگیری از و بهبود عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان و می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید مشورت با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp: + 8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: